Ogłoszenie o naborze na stanowisko radcy prawnego

Nabór na stanowisko radcy prawnego

Zarząd Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej w Wałczu ogłasza nabór na stanowisko radcy prawnego

I. Miejsce wykonywania pracy:

Wałecka Spółdzielnia Mieszkaniowa L-W w Wałcz ul. Wojska Polskiego 2-6

II. Forma zatrudnienia

Współpraca na podstawie umowy cywilnoprawnej (umowa zlecenia) lub umowy o pracę (1/2 etatu )

III. Wymagania związane z nawiązaniem współpracy:

Wymagania niezbędne:

- wykształcenie: wyższe prawnicze, uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego potwierdzone wpisem na odpowiednią listę radców prawnych,

- co najmniej pięcioletni okres prowadzenia działalności związanej z wykonywaniem zawodu radcy prawnego (kancelaria, umowy o pracę),

- doświadczenie w dziedzinach powiązanych – prawo budowlane, zagospodarowanie przestrzenne, prawo i postępowanie cywilne, zastępstwa procesowego,

- znajomość obsługi komputera i elektronicznych programów prawniczych oraz programów Microsoft Office Word i Excel.

- zaświadczenie lekarskie o zdolności do pracy na ww. stanowisku

- posiadanie nieposzlakowanej opinii,

Wymagania dodatkowe:

- znajomość przepisów, w tym w szczególności: ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, ustawy prawo spółdzielcze, ustawy o własności lokali, ustawy o ochronie danych osobowych, Kodeksu pracy, przepisów dotyczących BHP i PP,

- doświadczenie w zakresie uczestniczenia w postępowaniach sądowych i administracyjnych oraz przed innymi organami orzekającymi, sporządzania opinii prawnych oraz udzielanie porad i konsultacji prawnych na bazie obowiązujących przepisów, przygotowywania i opiniowania projektów aktów prawnych, opiniowania projektów umów cywilno-prawnych, zdolności redakcyjne w zakresie umów i korespondencji, staranność, samodzielność, obowiązkowość,

- dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe w obsłudze sektora spółdzielczego lub jednostek finansów publicznych i gospodarki komunalnej.

IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej.
  2. Dokumenty potwierdzające wykształcenie – dyplom ukończenia studiów wyższych – uwierzytelniona kopia.
  3. Uwierzytelniona kopia dokumentu potwierdzającego wpis na listę radców prawnych.
  4. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  5. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie kandydata o niekaralności.
  7. Dane kontaktowe w tym nr telefonu.

Dokumenty aplikacyjne winny być podpisane przez kandydata. Aplikacje niekompletne albo złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

V. Sposób i termin składania zgłoszeń:

Zgłoszenia z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Spółdzielni przy Wojska Polskiego 2-6 w terminie do dnia 16.08.2019r.

Na kopercie powinien znajdować się napis: “Nabór na stanowisko radcy prawnego w Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Wałczu”.

VI. Procedura naboru:

  1. Nabór na stanowisko radcy prawnego prowadzony będzie przez Zarząd Spółdzielni,
  2. Z osobami, które złożą zgłoszenia, zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. Termin rozmowy zostanie ustalony z każdym kandydatem indywidualnie.
  3. O wynikach naboru zainteresowane osoby zostaną poinformowane indywidualnie.
  4. Zarząd Spółdzielni zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu składania zgłoszeń, uznania, że nabór nie dał wyniku lub unieważnienia naboru bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.

Wałecka Spółdzielnia Mieszkaniowa

Lokatorsko - Własnościowa w Wałczu

ul. Wojska Polskiego 2-6, 78-600 Wałcz

tel. 67 258 01 67 do 69,
fax 67 258 01 67 do 69 wew. 36

email: sekretariat@wsmwalcz.pl

www.wsmwalcz.pl

NIP 765-00-07-097

REGON 000485612

nr konta bankowego

31 1020 2847 0000 1802 0007 1670

Please publish modules in offcanvas position.

Webdesign by HuberNet