Zarząd Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej w Wałczu ogłasza nabór na stanowisko Inspektor ds. administracyjnych i samorządowych
- Wymagania formalne:
- wykształcenie wyższe, preferowane prawo, administracja,
- staż pracy minimum 3 lata,
- biegła znajomość obsługi komputera, znajomość pakietu Windows, MS Office, Exel,
- umiejętność posługiwania się urządzeniami biurowymi /fax, skaner, kopiarka, drukarka/.
- samodzielność, umiejętność organizacji pracy, dyskrecja
- kultura osobista, komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- dbanie o prawidłowe działanie sekretariatu Spółdzielni,
- wykonywanie typowych prac kancelaryjnych,
- obsługa korespondencji, dbanie o właściwy obieg dokumentów,
- obsługa poczty elektronicznej,
- obsługa organizacyjno - techniczna organów Spółdzielni – Zarządu, Rady Nadzorczej i jej komisji oraz Walnego Zgromadzenia.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku: stanowisko pracy znajduje się w siedzibie Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko - Własnościowej w Wałczu przy ul. Wojska Polskiego 2-6, praca biurowa, praca przy komputerze, umowa o pracę w pełnym wymiarze na czas określony.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny oraz CV wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (kserokopia świadectwa, dyplomu lub zaświadczenia),
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku skazania prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- Aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia,
- Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje).
W celu ułatwienia kontaktu z kandydatami prosi się o podanie adresu mailowego lub numeru telefonu.
- Termin składania ofert do 15 stycznia 2025r. do godz. 15.30, w siedzibie Spółdzielni przy ul. Wojska Polskiego 2-6 ( sekretariat II piętro, pok. 202 ).
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Spółdzielnie Mieszkaniową Lokatorsko-Własnościową z siedzibą w Wałczu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 138,723)”.
- UWAGA ! Ofertę z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektor ds. administracyjnych i samorządowych”.
Kandydat spełniający wymagania formalne jest zobowiązany do zgłoszenia się na kolejny etap naboru (rozmowa lub test) w ustalonym terminie, o którym kandydaci zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie.
Wałcz, dnia 17.12.2024r.