Ogłoszenie o naborze na stanowisko inspektora ds. księgowości

Zarząd Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Wałsnościowej w Wałczu infomuje o ogłszeniu naboru na stanowisko inspektora ds. księgowości 

  1. Konieczne wymagania:
  • wykształcenie wyższe kierunkowe: administracyjne, prawne lub ekonomiczne, z 5 letnim doświadczeniem zawodowym,
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii,
  • doświadczenie w pracy związanej z obrotem lub zarządzaniem nieruchomościami,
  • znajomość ustaw w szczególności: Prawo spółdzielcze, ustawa o spółdzielniach mieszkaniowych, o rachunkowości.
  1. Wymagania dodatkowe:
  • znajomość, pakietu Windows, MS Office, Exel,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • samodzielność, umiejętność organizacji pracy, dyskrecja,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • terminowość, sumienność i rzetelność,
  • umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z instytucjami zewnętrznymi.
  1. Do zakresu zadań wykonywanych na w/w stanowisku należeć będzie między innymi:
  • prowadzenie spraw związanych z ewidencją zasobu lokali mieszkalnych,
  • załatwianie spraw związanych z nabywaniem i zbywaniem lokali na wolnym rynku,
  • przygotowanie dokumentacji związanej z przekształceniami praw mieszkaniowych w odrębną własność,
  • przygotowywanie dokumentacji do ogłoszenia przetargów na zbycie lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży i przeprowadzanie procedury przetargowej,
  • przygotowywanie umów na najem lokali,
  • wystawianie zaświadczeń dla mieszkańców dotyczących spraw mieszkaniowych,
  • współpraca z Radcą Prawnym, Komornikiem, Urzędem Miasta, Sądem i Geodezją,
  • prowadzenie korespondencji w zakresie wkładów mieszkaniowych, budowlanych i udziałów, odpowiadanie na pisma dotyczące spraw mieszkaniowych,
  • bieżące analizowanie regulaminów obowiązujących w spółdzielni pod kątem zgodności z aktualnie obowiązującym prawodawstwem,
  • obsługa programu „Administrator” i dział członkowsko-mieszkaniowy,
  • naliczanie opłat za gospodarowanie odpadami i wypełnianie deklaracji do UM,
  • opracowywanie informacji i sprawozdań dotyczących stanowiska pracy dla potrzeb Zarządu, Rady Nadzorczej i GUS,
  • wspomaganie działu finansowo-księgowego przy rozliczeniach mediów, wyciągach bankowych oraz sporządzaniu przelewów bankowych,
  • inne zadania zlecone przez Zarząd Spółdzielni.
  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: stanowisko pracy znajduje się w siedzibie Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej w Wałczu przy ul. Wojska Polskiego 2-6, praca biurowa, praca przy komputerze, umowa o pracę w pełnym wymiarze na czas określony.
  1. Wymagane dokumenty:
  • List motywacyjny oraz CV wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (kserokopia świadectwa, dyplomu lub zaświadczenia),
  • Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu      z pełni praw publicznych oraz braku skazania prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • Aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia,
  • Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje).

W celu ułatwienia kontaktu z kandydatami prosi się o podanie adresu mailowego lub numeru telefonu.

  1. Termin składania ofert do 06 maja 2024r. do godz. 15.30, w siedzibie Spółdzielni przy ul. Wojska Polskiego 2-6 ( sekretariat II piętro ).

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Spółdzielnie Mieszkaniową Lokatorsko-Własnościową z siedzibą w Wałczu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U.   z 2018r. poz. 138,723)”.

  1. UWAGA ! Ofertę z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Oferta na nabór na Inspektora ds. księgowości”.

Kandydat spełniający wymagania formalne jest zobowiązany do zgłoszenia się na kolejny etap naboru (rozmowa lub test) w ustalonym terminie, o którym kandydaci zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie.

Wałecka Spółdzielnia Mieszkaniowa

Lokatorsko - Własnościowa w Wałczu

ul. Wojska Polskiego 2-6, 78-600 Wałcz

tel. 67 258 01 67 do 69,
fax 67 258 01 67 do 69 wew. 36

email: sekretariat@wsmwalcz.pl

www.wsmwalcz.pl

NIP 765-00-07-097

REGON 000485612

nr konta bankowego

31 1020 2847 0000 1802 0007 1670

Please publish modules in offcanvas position.

Webdesign by HuberNet