Ogłoszenie o naborze na stanowisko Inspektora ds. księgowości

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Wałcz, dn. 05.05.2020r.

 

Zarząd Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej  w Wałczu ogłasza nabór na stanowisko Inspektora ds. księgowości

 

  1. Konieczne wymagania:
  • wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomiczne z 5 letnim doświadczeniem zawodowym,
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii,
  • umiejętność naliczania wynagrodzeń i sporządzania list płac, sporządzania deklaracji ZUS i PIT, sporządzania sprawozdań GUS,
  • umiejętność prowadzenia spraw pracowniczych związanych z zatrudnieniem, naliczaniem stażu pracy i urlopów, rozwiązaniem stosunku pracy,
  • znajomość zasad obsługi programu Finansowo Księgowego, w szczególności księgowania wyciągów bankowych i przygotowywania przelewów,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość ustaw w szczególności: o rachunkowości, o podatku dochodowym od osób fizycznych, ordynacji podatkowej, o systemie ubezpieczeń społecznych, kodeks pracy.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  • znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • bardzo dobra organizacja pracy, terminowość i rzetelność.

 

  1. Do zakresu zadań wykonywanych na w/w stanowisku należeć będzie między innymi:
  • obsługa programu „Płace”, „Administrator”, FK i Płatnik,
  • naliczanie wynagrodzeń, rozliczenia z ZUS i US, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, wystawianie zaświadczeń,
  • prowadzanie statystyki i sprawozdawczości z zakresu podatków, składek ZUS,
  • potwierdzanie dodatków mieszkaniowych,
  • księgowanie wyciągów bankowych, sporządzanie przelewów bankowych,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
  • kontrola obiegu dokumentów środków trwałych;
  • inne zadania zlecone przez przełożonego.
  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: stanowisko pracy znajduje się w siedzibie Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej w Wałczu przy ul. Wojska Polskiego 2-6, praca biurowa, praca przy komputerze, umowa o pracę w pełnym wymiarze.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  • List motywacyjny oraz CV wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (kserokopia świadectwa, dyplomu lub zaświadczenia),
  • Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku skazania prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • Aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia,
  • Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje).

W celu ułatwienia kontaktu z kandydatami prosi się o podanie adresu mailowego lub numeru telefonu.

 

  1. Termin składania ofert do 29 maja 2020r. do godz. 15.30

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Spółdzielnie Mieszkaniową Lokatorsko- Własnościową z siedzibą  w Wałczu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 138, 723)”.

 

  1. UWAGA ! Ofertę z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zaklejonej kopercie  z dopiskiem „Oferta na stanowisko Inspektora ds. księgowości" za pośrednictwem Poczty Polskiej, korzystając ze skrzynki podawczej WSM umieszczonej w holu, przy wejściu do biura Spółdzielni lub osobiście po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym pracownikowi sekretariatu pod nr telefonu 67 258 01 67-69.

Kandydat spełniający wymagania formalne jest zobowiązany do zgłoszenia się na kolejny etap naboru (rozmowa lub test) w ustalonym terminie, o którym kandydaci zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie.

Wałecka Spółdzielnia Mieszkaniowa

Lokatorsko - Własnościowa w Wałczu

ul. Wojska Polskiego 2-6, 78-600 Wałcz

tel. 67 258 01 67 do 69,
fax 67 258 01 67 do 69 wew. 36

email: sekretariat@wsmwalcz.pl

www.wsmwalcz.pl

NIP 765-00-07-097

REGON 000485612

nr konta bankowego

31 1020 2847 0000 1802 0007 1670

Please publish modules in offcanvas position.

Webdesign by HuberNet