Szanowni Mieszkańcy,
W związku z rosnącą liczbą szkód spowodowanych przede wszystkim usterkami instalacji wewnętrznych i urządzeń znajdujących się w mieszkaniach, za które Państwo odpowiadacie i czego skutkiem są niestety zalania, Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej przypomina, o możliwości skorzystania z dobrowolnej oferty ubezpieczenia mieszkania ze składką miesięczną płatną wraz z tzw. ,,czynszem”.
Ubezpieczenie mieszkania ze składką płatną miesięcznie to kompleksowa ochrona Państwa mienia znajdującego się w mieszkaniu oraz pomieszczeniu przynależnym (piwnica).
Zakres ubezpieczenia obejmuje m.in.:
Ponadto ubezpieczenie obejmuje:
Przykład: W przypadku wybrania sumy ubezpieczenia 12 000 zł, ubezpieczeniem zostaną objęte wszystkie szkody rzeczowe w:
- lokalu mieszkalnym do sumy 12 000 zł
- pomieszczeniu przynależnym (piwnica) do sumy 1 800 zł (15% sumy ubezpieczenia). Natomiast Odpowiedzialność Cywilna za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobom trzecim do kwoty 120 000 zł (suma ubezpieczenia x 10).
Jak przystąpić do ubezpieczenia?
Wystarczy wypełnić wniosek o ubezpieczenie (przycisk poniżej) lub w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej.
Przystępując do ubezpieczenia mieszkania otrzymają Państwo nowe naliczenie opłat, które uwzględniać będzie składkę za ubezpieczenie mieszkania ze składką płatną miesięcznie, pisemne potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia (polisa) oraz egzemplarz ogólnych warunków ubezpieczenia, na podstawie, których umowa została zawarta.
Ubezpieczenie zawierane jest na czas nieokreślony i może zostać przerwane na pisemny wniosek ubezpieczonego.
Zapraszamy do skorzystania z oferty.
Telefon alarmowy | 112 |
Policja | 997 |
Straż Pożarna | 998 |
Pogotowie Ratunkowe | 999 |
Pogotowie Energetyczne | 991 |
Pogotowie gazowe | 992 |
Pogotowie Wodociągowe | 994 lub 784 038 679 |
Zakład Energetyki Cieplnej | 67 258 50 32 |
Straż Miejska | 67 258 44 71 wew. 17, 21, 34, 43 |
Zgłoszenia awarii w dni robocze:
- od godz. 7:30 do 15:30 Dział Techniczny i Administratorzy osiedli tel. 67 258 01 67 do 69, 67 258 01 26 lub 67 258 65 42
• administrator nieruchomości pan Krzysztof Kinasiewicz, tel. 67 258 01 26, 67 258 01 67 do 69 w. 44 lub 500 286 987 (w godzinach urzędowania biura WSM L-W)
• administrator nieruchomości pani Justyna Bosy, tel. 67 258 01 67 do 69 w. 46 lub 501 738 194 (w godzinach urzędowania biura WSM L-W)
• administrator nieruchomości pan Tomasz Nawrocki, tel. 67 258 65 42, 67 258 01 67 do 69 w. 48 lub 501 738 159 (w godzinach urzędowania biura WSM L-W)
- od godz. 15:30 do 7:30 tel. 501 122 829
Zgłoszenia awarii w dni wolne od pracy i święta tel. 501 122 829
Warunki uzyskania refundacji kosztów poniesionych z tytułu wymiany stolarki okiennej i drzwi wejściowych przedstawia Załącznik Nr 1 Regulaminu określającego obowiązki Spółdzielni i Członków – Lokatorów w zakresie napraw i konserwacji wewnątrz lokali mieszkalnych oraz zasad rozliczeń Spółdzielni z Członkami zwalniającymi lokale.
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE DOTYCZĄCE UZYSKANIA REFUNDACJI:
- zachowania istniejących otworów,
- zachowania istniejącej kolorystyki okien,
- okna muszą posiadać stosowne certyfikaty oraz spełniać warunki aktualnych norm w szczególności dotyczące wentylacji pomieszczeń.
Wałecka Spółdzielnia Mieszkaniowa
Lokatorsko - Własnościowa w Wałczu
ul. Wojska Polskiego 2-6, 78-600 Wałcz
tel. 67 258 01 67 do 69,
fax 67 258 01 67 do 69 wew. 36
email: sekretariat@wsmwalcz.pl
www.wsmwalcz.pl
NIP 765-00-07-097
REGON 000485612
nr konta bankowego
31 1020 2847 0000 1802 0007 1670