Nabór na stanowisko radcy prawnego
Zarząd Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej w Wałczu ogłasza nabór na stanowisko radcy prawnego
I. Miejsce wykonywania pracy:
Wałecka Spółdzielnia Mieszkaniowa L-W w Wałcz ul. Wojska Polskiego 2-6
II. Forma zatrudnienia
Współpraca na podstawie umowy cywilnoprawnej (umowa zlecenia) lub umowy o pracę (1/2 etatu )
III. Wymagania związane z nawiązaniem współpracy:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe prawnicze, uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego potwierdzone wpisem na odpowiednią listę radców prawnych,
- co najmniej pięcioletni okres prowadzenia działalności związanej z wykonywaniem zawodu radcy prawnego (kancelaria, umowy o pracę),
- doświadczenie w dziedzinach powiązanych – prawo budowlane, zagospodarowanie przestrzenne, prawo i postępowanie cywilne, zastępstwa procesowego,
- znajomość obsługi komputera i elektronicznych programów prawniczych oraz programów Microsoft Office Word i Excel.
- zaświadczenie lekarskie o zdolności do pracy na ww. stanowisku
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów, w tym w szczególności: ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, ustawy prawo spółdzielcze, ustawy o własności lokali, ustawy o ochronie danych osobowych, Kodeksu pracy, przepisów dotyczących BHP i PP,
- doświadczenie w zakresie uczestniczenia w postępowaniach sądowych i administracyjnych oraz przed innymi organami orzekającymi, sporządzania opinii prawnych oraz udzielanie porad i konsultacji prawnych na bazie obowiązujących przepisów, przygotowywania i opiniowania projektów aktów prawnych, opiniowania projektów umów cywilno-prawnych, zdolności redakcyjne w zakresie umów i korespondencji, staranność, samodzielność, obowiązkowość,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe w obsłudze sektora spółdzielczego lub jednostek finansów publicznych i gospodarki komunalnej.
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia
- Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej.
- Dokumenty potwierdzające wykształcenie – dyplom ukończenia studiów wyższych – uwierzytelniona kopia.
- Uwierzytelniona kopia dokumentu potwierdzającego wpis na listę radców prawnych.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
- Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o niekaralności.
- Dane kontaktowe w tym nr telefonu.
Dokumenty aplikacyjne winny być podpisane przez kandydata. Aplikacje niekompletne albo złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
V. Sposób i termin składania zgłoszeń:
Zgłoszenia z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Spółdzielni przy Wojska Polskiego 2-6 w terminie do dnia 16.08.2019r.
Na kopercie powinien znajdować się napis: “Nabór na stanowisko radcy prawnego w Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Wałczu”.
VI. Procedura naboru:
- Nabór na stanowisko radcy prawnego prowadzony będzie przez Zarząd Spółdzielni,
- Z osobami, które złożą zgłoszenia, zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. Termin rozmowy zostanie ustalony z każdym kandydatem indywidualnie.
- O wynikach naboru zainteresowane osoby zostaną poinformowane indywidualnie.
- Zarząd Spółdzielni zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu składania zgłoszeń, uznania, że nabór nie dał wyniku lub unieważnienia naboru bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.