Zarząd Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Wałsnościowej w Wałczu infomuje o ogłszeniu naboru na stanowisko inspektora ds. księgowości
- Konieczne wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe: administracyjne, prawne lub ekonomiczne, z 5 letnim doświadczeniem zawodowym,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- doświadczenie w pracy związanej z obrotem lub zarządzaniem nieruchomościami,
- znajomość ustaw w szczególności: Prawo spółdzielcze, ustawa o spółdzielniach mieszkaniowych, o rachunkowości.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość, pakietu Windows, MS Office, Exel,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- samodzielność, umiejętność organizacji pracy, dyskrecja,
- umiejętność pracy w zespole,
- terminowość, sumienność i rzetelność,
- umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z instytucjami zewnętrznymi.
- Do zakresu zadań wykonywanych na w/w stanowisku należeć będzie między innymi:
- prowadzenie spraw związanych z ewidencją zasobu lokali mieszkalnych,
- załatwianie spraw związanych z nabywaniem i zbywaniem lokali na wolnym rynku,
- przygotowanie dokumentacji związanej z przekształceniami praw mieszkaniowych w odrębną własność,
- przygotowywanie dokumentacji do ogłoszenia przetargów na zbycie lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży i przeprowadzanie procedury przetargowej,
- przygotowywanie umów na najem lokali,
- wystawianie zaświadczeń dla mieszkańców dotyczących spraw mieszkaniowych,
- współpraca z Radcą Prawnym, Komornikiem, Urzędem Miasta, Sądem i Geodezją,
- prowadzenie korespondencji w zakresie wkładów mieszkaniowych, budowlanych i udziałów, odpowiadanie na pisma dotyczące spraw mieszkaniowych,
- bieżące analizowanie regulaminów obowiązujących w spółdzielni pod kątem zgodności z aktualnie obowiązującym prawodawstwem,
- obsługa programu „Administrator” i dział członkowsko-mieszkaniowy,
- naliczanie opłat za gospodarowanie odpadami i wypełnianie deklaracji do UM,
- opracowywanie informacji i sprawozdań dotyczących stanowiska pracy dla potrzeb Zarządu, Rady Nadzorczej i GUS,
- wspomaganie działu finansowo-księgowego przy rozliczeniach mediów, wyciągach bankowych oraz sporządzaniu przelewów bankowych,
- inne zadania zlecone przez Zarząd Spółdzielni.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku: stanowisko pracy znajduje się w siedzibie Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej w Wałczu przy ul. Wojska Polskiego 2-6, praca biurowa, praca przy komputerze, umowa o pracę w pełnym wymiarze na czas określony.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny oraz CV wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (kserokopia świadectwa, dyplomu lub zaświadczenia),
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku skazania prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- Aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia,
- Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje).
W celu ułatwienia kontaktu z kandydatami prosi się o podanie adresu mailowego lub numeru telefonu.
- Termin składania ofert do 06 maja 2024r. do godz. 15.30, w siedzibie Spółdzielni przy ul. Wojska Polskiego 2-6 ( sekretariat II piętro ).
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Spółdzielnie Mieszkaniową Lokatorsko-Własnościową z siedzibą w Wałczu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 138,723)”.
- UWAGA ! Ofertę z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Oferta na nabór na Inspektora ds. księgowości”.
Kandydat spełniający wymagania formalne jest zobowiązany do zgłoszenia się na kolejny etap naboru (rozmowa lub test) w ustalonym terminie, o którym kandydaci zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie.