Zarząd Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej w Wałczu ogłasza nabór na stanowisko inspektora ds. księgowości
- Minimalne wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomiczne z 2 letnim doświadczeniem zawodowym; lub średnie z 3 letnim stażem pracy w księgowości,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- znajomość zasad naliczeń, księgowania, naliczania odsetek,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów prawa podatkowego, w szczególności: ordynacji podatkowej,
- znajomość zagadnień z zakresu podatku VAT,
2.Wymagania dodatkowe:
- znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra organizacja pracy, terminowość i rzetelność.
3. Do zakresu zadań wykonywanych na w/w stanowisku należeć będzie między innymi:
- Obsługa programu „Czynsze” i „Administrator”.,
- Naliczanie opłat eksploatacyjnych, odsetek, wystawianie faktur Vat i not odsetkowych,
- Potwierdzanie dodatków mieszkaniowych,
- Księgowanie wyciągów bankowych, sporządzanie raportów kasowych, przygotowywanie przelewów,
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
- Kontrola obiegu dokumentów środków trwałych;
- Inne zadania zlecone przez przełożonego.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: stanowisko pracy znajduje się w siedzibie Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej w Wałczu przy ul. Wojska Polskiego 2-6, praca biurowa, praca przy komputerze, umowa o pracę w pełnym wymiarze.
5. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny oraz CV wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (kserokopia świadectwa, dyplomu lub zaświadczenia),
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku skazania prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwaa skarbowe,
- Aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia,
- Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje).
W celu ułatwienia kontaktu z kandydatami prosi się o podanie adresu mailowego lub numeru telefonu.
6. Termin składania ofert do 15 listopada 2019r. do godz. 15.30, w siedzibie Spółdzielni, ul. Wojska Polskiego 2-6 ( sekretariat II piętro ).
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Spółdzielnie Mieszkaniową Lokatorsko-Własnościową z siedzibą w Wałczu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 922)”.
7. UWAGA ! Ofertę z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Oferta na stanowisko inspektora ds. księgowości.”
Kandydat spełniający wymagania formalne jest zobowiązany do zgłoszenia się na kolejny etap naboru (rozmowa lub test) w ustalonym terminie, o którym kandydaci zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie.