Ogłoszenie o naborze na stanowisko inspektora ds. księgowości

Zarząd Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej w Wałczu ogłasza nabór na stanowisko inspektora ds. księgowości

  1. Minimalne wymagania:
  • wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomiczne z 2 letnim doświadczeniem zawodowym; lub średnie z 3 letnim stażem pracy w księgowości,
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii,
  • znajomość zasad naliczeń, księgowania, naliczania odsetek,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów prawa podatkowego, w szczególności: ordynacji podatkowej,
  • znajomość zagadnień z zakresu podatku VAT,

2.Wymagania dodatkowe:

  • znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • bardzo dobra organizacja pracy, terminowość i rzetelność.

3. Do zakresu zadań wykonywanych na w/w stanowisku należeć będzie między innymi:

  • Obsługa programu „Czynsze” i „Administrator”.,
  • Naliczanie opłat eksploatacyjnych, odsetek, wystawianie faktur Vat i not odsetkowych,
  • Potwierdzanie dodatków mieszkaniowych,
  • Księgowanie wyciągów bankowych, sporządzanie raportów kasowych, przygotowywanie przelewów,
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
  • Kontrola obiegu dokumentów środków trwałych;
  • Inne zadania zlecone przez przełożonego.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: stanowisko pracy znajduje się w siedzibie Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej w Wałczu przy ul. Wojska Polskiego 2-6, praca biurowa, praca przy komputerze, umowa o pracę w pełnym wymiarze.

5. Wymagane dokumenty:

  • List motywacyjny oraz CV wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (kserokopia świadectwa, dyplomu lub zaświadczenia),
  • Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku skazania prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwaa skarbowe,
  • Aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia,
  • Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje).

W celu ułatwienia kontaktu z kandydatami prosi się o podanie adresu mailowego lub numeru telefonu.

6. Termin składania ofert do 15 listopada 2019r. do godz. 15.30, w siedzibie Spółdzielni, ul. Wojska Polskiego 2-6 ( sekretariat II piętro ).

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Spółdzielnie Mieszkaniową Lokatorsko-Własnościową z siedzibą  w Wałczu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U.   z 2016r. poz. 922)”.

7. UWAGA ! Ofertę z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Oferta na stanowisko inspektora ds. księgowości.”

Kandydat spełniający wymagania formalne jest zobowiązany do zgłoszenia się na kolejny etap naboru (rozmowa lub test) w ustalonym terminie, o którym kandydaci zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie.

Wałecka Spółdzielnia Mieszkaniowa

Lokatorsko - Własnościowa w Wałczu

ul. Wojska Polskiego 2-6, 78-600 Wałcz

tel. 67 258 01 67 do 69,
fax 67 258 01 67 do 69 wew. 36

email: sekretariat@wsmwalcz.pl

www.wsmwalcz.pl

NIP 765-00-07-097

REGON 000485612

nr konta bankowego

31 1020 2847 0000 1802 0007 1670

Please publish modules in offcanvas position.

Webdesign by HuberNet