Wałcz, dn. 05.05.2020r.
Zarząd Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej w Wałczu ogłasza nabór na stanowisko Inspektora ds. księgowości
- Konieczne wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomiczne z 5 letnim doświadczeniem zawodowym,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- umiejętność naliczania wynagrodzeń i sporządzania list płac, sporządzania deklaracji ZUS i PIT, sporządzania sprawozdań GUS,
- umiejętność prowadzenia spraw pracowniczych związanych z zatrudnieniem, naliczaniem stażu pracy i urlopów, rozwiązaniem stosunku pracy,
- znajomość zasad obsługi programu Finansowo Księgowego, w szczególności księgowania wyciągów bankowych i przygotowywania przelewów,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość ustaw w szczególności: o rachunkowości, o podatku dochodowym od osób fizycznych, ordynacji podatkowej, o systemie ubezpieczeń społecznych, kodeks pracy.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra organizacja pracy, terminowość i rzetelność.
- Do zakresu zadań wykonywanych na w/w stanowisku należeć będzie między innymi:
- obsługa programu „Płace”, „Administrator”, FK i Płatnik,
- naliczanie wynagrodzeń, rozliczenia z ZUS i US, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, wystawianie zaświadczeń,
- prowadzanie statystyki i sprawozdawczości z zakresu podatków, składek ZUS,
- potwierdzanie dodatków mieszkaniowych,
- księgowanie wyciągów bankowych, sporządzanie przelewów bankowych,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
- kontrola obiegu dokumentów środków trwałych;
- inne zadania zlecone przez przełożonego.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku: stanowisko pracy znajduje się w siedzibie Wałeckiej Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej w Wałczu przy ul. Wojska Polskiego 2-6, praca biurowa, praca przy komputerze, umowa o pracę w pełnym wymiarze.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny oraz CV wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (kserokopia świadectwa, dyplomu lub zaświadczenia),
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku skazania prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- Aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia,
- Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje).
W celu ułatwienia kontaktu z kandydatami prosi się o podanie adresu mailowego lub numeru telefonu.
- Termin składania ofert do 29 maja 2020r. do godz. 15.30
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Spółdzielnie Mieszkaniową Lokatorsko- Własnościową z siedzibą w Wałczu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 138, 723)”.
- UWAGA ! Ofertę z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Oferta na stanowisko Inspektora ds. księgowości" za pośrednictwem Poczty Polskiej, korzystając ze skrzynki podawczej WSM umieszczonej w holu, przy wejściu do biura Spółdzielni lub osobiście po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym pracownikowi sekretariatu pod nr telefonu 67 258 01 67-69.
Kandydat spełniający wymagania formalne jest zobowiązany do zgłoszenia się na kolejny etap naboru (rozmowa lub test) w ustalonym terminie, o którym kandydaci zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie.